کتاب آکوستیک: میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاش

میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاش

هر کسی که در زمینه آکوستیک کار کرده باشد قطعا با آقای لئو برنک Leo Beranek آشنا است. کتابی که قصد معرفی آنرا دارم و می توانید فایل پی دی اف آنرا در این صفحه دانلود کنید یکی از آثار ارزشمند این دانشمند آکوستیک است. این کتاب ابتدا جنبه های اساسی آکوستیک را پوشش می دهد: انتشار موج در هوا، تئوری مدارهای مکانیکی و صوتی، تابش صدا به فضای آزاد، و خواص اجزای صوتی. سپس فصل‌هایی که به میکروفون‌ها، بلندگوها، محفظه‌های بلندگوها و بوق‌ها می‌پردازند، دنبال می‌شود.

در ادامه به مفاهیم اساسی صدا در محفظه ها پرداخته می شود و روش هایی برای حل مسائل مربوط به تابش و پراکندگی صدا ارائه می شود. فصل آخر یک روش کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل مدارها را شرح می دهد.

کتاب آکوستیک: میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاش
کتاب آکوستیک: میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاش

ویرایش های کتاب:

از زمانی که اولین نسخه کتاب آکوستیک، میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاش 7 سال پیش منتشر شد، لئو برانک، نویسنده این کتاب متأسفانه درگذشت. با این حال، خوشبختانه، او نه تنها مطالب جدیدی را در نسخه اول ارائه کرد، بلکه انتشار آن را نیز مشاهده کرد. کتاب اصلی او «آکوستیک» در سال 1954، که هنوز بخش مهمی از این نسخه را تشکیل می‌دهد، سهم ارزشمندی در زمینه الکتروآکوستیک داشت و الهام‌بخش بسیاری از نویسندگان بعدی، از جمله نویسنده فعلی بود.

مشخصات کتاب

نام کتاب: 
آکوستیک: میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاش
نویسنده های کتاب: لئو برانک، تیم مللو
زبان کتاب: انگلیسی
ویرایش: دوم
تعداد صفحات کتاب: 879
انتشارات: Academic Press
سال چاپ: 2019

گروه هدف:

کتاب آکوستیک: میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاشبه عنوان یک کتاب درسی برای دانشجویان رشته آکوستیک در گروه های مهندسی برنامه ریزی شده است. نویسنده کتاب دانش خواننده در مورد تئوری مدارهای الکتریکی را فرض می کند. این کتاب برای آزمایش‌کنندگان، مشاوران آکوستیک و کسانی که طراح تجهیزات صوتی هستند، می تواند بسیار با ارزش باشد. از این رو برای مهندسین آکوستیک، این یک کتاب مرجع اساسی است.

کتابهایی که توصیه می شوند:

کتاب روش المان مرزی در آکوستیک
کتاب صدا و لرزش ساختاری

لینک دانلود کتاب آکوستیک: میدان های صوتی، مبدل ها و ارتعاش

لینک کتاب بر روی سایت ناشر کتاب

اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --