اصول صدای بازی Game Audio Fundamentals
کیت زیزا با کتاب مبانی صدای بازی خود کتابی محکم و کاربردی ارائه کرده است که تمام جنبه های مهم ایجاد صدا و موسیقی برای بازی های ویدیویی را لمس می کند.
کتاب اصول صدای بازی Game Audio Fundamentals خواننده را به سفری در طراحی صوتی بازی می برد: از اصول صوتی آنالوگ و دیجیتال گرفته تا هنر و اجرای جلوه های صوتی، موسیقی متن، و تولید صدا، و همچنین یادگیری نحوه درک یک منظره صوتی واقعا موثر.
با فرض اینکه هیچ دانشی از قبل وجود نداشته باشد، این راهنمای قابل دسترس با منابع آنلاین – از جمله مثالهای عملی و تمرینهای افزایشی DAW – همراه است و تئوری و عملکرد صدای بازی را با جزئیات، و در قالبی که همه میتوانند بفهمند، ارائه میکند. خواندن این کتاب برای هر طراح صوتی مشتاق بازی، و همچنین دانشجویان و متخصصان با زمینههای مختلف، از جمله موسیقی، مهندسی صدا، و طراحی بازی بسیار مفید است.
نویسنده کتاب
کیت زیزا یک مربی و مدرس صوتی بازی در موسسه پلی تکنیک Worcester است که بیش از 25 سال تجربه حرفه ای به عنوان طراح صوتی بازی برای استودیوها و ناشران مانند SEGA، Marvel، EA و Ubisoft دارد.
دانلود کتاب
لینک مستقیم دانلود کتاب از کتابخانه AVanalyse.com
کتاب های پیشنهادی
معماری استودیو های صدا، موسیقی و رادیویی
پردازش و کدگذاری سیگنال صدا
انتشار صدا (رویکردی مبتنی بر امپدانس)
انتشار صدا در محیط متخلخل